Dodawanie wniosku urlopowego

<< Kliknij, aby wyświetlić spis treści >>

Nawigacja:  Kartoteki > Wnioski urlopowe >

Dodawanie wniosku urlopowego

Aby dodać wniosek urlopowy należy przejść do modułu Wnioski urlopowe (Kartoteki -> Wnioski urlopowe), gdzie należy kliknąć przycisk Dodaj i wypełnić następujące pola:

 

pracownik - (domyślnie pracownik aktualnie zalogowany),

rodzaj urlopu - (do wyboru z listy rozwijanej),

komentarz - (pole nie wymagane),

okres urlopu - (w celu dodania okresu urlopu należy kliknąć zielony "+" i wybrać obie daty. Daty należy podawać z pominięciem weekendów. W celu zatwierdzenia wprowadzonych dat należy kliknąć zielony znaczek "").

 

W celu zatwierdzenia wszystkich wprowadzonych danych należy kliknąć przycisk OK.

 

Po złożeniu wniosku urlopowego, automatycznie wysyłany jest mail z powiadomieniem do przełożonego (stanowisko nadrzędne) w ramach działu do którego należy dany pracownik.

Jeśli nie ma przełożonych w tym dziale, to poszukiwani są przełożeni bez względu na dział.