Zgłoszenie błędu
<< Kliknij, aby wyświetlić spis treści >> Nawigacja: Pomoc > Zgłoszenie błędu |
Jeżeli wyświetlony przez program komunikat błędu nie jest zrozumiały dla użytkownika, należy zwrócić się do wsparcia technicznego programu z prośbą o pomoc. Bardzo ważne jest precyzyjne przekazanie treści błędu, ponieważ ułatwia to rozwiązanie problematycznej sytuacji. Można to zrobić np. przez wykonanie zrzutu ekranu bądź skopiowanie treści komunikatu do schowka przy użyciu klawiszy Ctrl+C i przesłanie go do wsparcia technicznego.
Dla niektórych kategorii błędów, dostępne są dodatkowe dane diagnostyczne dostępne pod przyciskiem Szczegóły. Dane te są bardzo pomocne przy poszukiwaniu rozwiązania błędnej sytuacji i ulepszania działania programu.
Aby wysłać do wsparcia technicznego zgłoszenie należy kliknąć w przycisk Szczegóły, po czym zostanie wyświetlone okno z opisem błędu. Dostępny w tym oknie będzie również przycisk Wyślij raport błędu,
kliknięcie spowoduje wyświetlenie okna dialogowego, w którym należy podać informacje kontaktowe. W kolejnym kroku należy wpisać działania, które doprowadziły do powstania błędu.
Następnie użytkownik potwierdza wysłanie zrzutu ekranu.
Po zatwierdzeniu program przygotowuje wiadomość email z załączonym raportem który należy wysłać na adres serwis@ktsoft.pl.