Jak przydzielić uprawnienia do edycji daty przyjęcia

<< Kliknij, aby wyświetlić spis treści >>

Nawigacja:  Poradniki - szybki start > Zarządzanie uprawnieniami >

Jak przydzielić uprawnienia do edycji daty przyjęcia

 

1. Zalogować się do programu KT-PSZOK jako administrator

 

2. Przejść do zakładki “Konfiguracja”, następnie kliknąć “Grupy uprawnień”
 

uprawnienia

 

 

 

3.  W grupach uprawnień dodać nowe uprawnienie klikając “Nowy”
 

grupy uprawnien-edycja

 

 

 

4.  W oknie grupa uprawnień - edycja podać nazwę grupy uprawnienia.

Następnie rozwinąć zakładkę “Przyjęcie opadów od mieszkańców” i zaznaczyć pole “Zmiana daty przyjęcia”.

Potwierdzić klawiszem OK.
 

grupy uprawnien-edycja-okno

 

 

 

5.  W następnym kroku należy wrócić do zakładki “konfiguracja” i wybrać “Pracownicy”
 

pracownicy

 

 

6. Należy wybrać pracownika i kliknąć “edycja”
 

pracpszok

 

 

 

7. W oknie “Edycja danych pracownika” wybrać zakładkę “Uprawnienia” i zaznaczyć nowo utworzoną grupę uprawnień
 

nadanie uprawnień

 

 

8.  W celu sprawdzenia poprawności działania logujemy się na użytkownika, któremu została przypisana grupa uprawnień, następnie przechodzimy do “Nieruchomości” i wykonujemy standardowe przyjęcie. Po pojawieniu się okna “Przyjęcia odpadów - edycja”  będzie możliwa edycja pola “Data przyjęcia”
 

przyjecie