Jak przydzielić uprawnienia do edycji daty przyjęcia
<< Kliknij, aby wyświetlić spis treści >> Nawigacja: Poradniki - szybki start > Zarządzanie uprawnieniami > Jak przydzielić uprawnienia do edycji daty przyjęcia |
1. Zalogować się do programu KT-PSZOK jako administrator
2. Przejść do zakładki “Konfiguracja”, następnie kliknąć “Grupy uprawnień”
3. W grupach uprawnień dodać nowe uprawnienie klikając “Nowy”
4. W oknie grupa uprawnień - edycja podać nazwę grupy uprawnienia.
Następnie rozwinąć zakładkę “Przyjęcie opadów od mieszkańców” i zaznaczyć pole “Zmiana daty przyjęcia”.
Potwierdzić klawiszem OK.
5. W następnym kroku należy wrócić do zakładki “konfiguracja” i wybrać “Pracownicy”
6. Należy wybrać pracownika i kliknąć “edycja”
7. W oknie “Edycja danych pracownika” wybrać zakładkę “Uprawnienia” i zaznaczyć nowo utworzoną grupę uprawnień
8. W celu sprawdzenia poprawności działania logujemy się na użytkownika, któremu została przypisana grupa uprawnień, następnie przechodzimy do “Nieruchomości” i wykonujemy standardowe przyjęcie. Po pojawieniu się okna “Przyjęcia odpadów - edycja” będzie możliwa edycja pola “Data przyjęcia”