<< Kliknij, aby wyświetlić spis treści >> Nawigacja: Opis funkcji programu > Konfiguracja > Słowniki > Pracownicy |
Lista pracowników zatrudnionych w w danym podmiocie (PSZOK lub Urząd Gminy/Miasta).
Każdy podmiot posiada swoją własną listę pracowników, którą może zarządzać.
W tym miejscu można edytować dane pracowników oraz dodawać nowych.
Dane Pracownika
W celu dodania nowego pracownika należy podać:
- Nazwisko
- Imię
- Adres email
- Nazwę użytkownika - wymagane podczas logowania się do programu
- Hasło - program posiada zabezpieczenie przed wpisaniem prostego hasła. Z prawej strony wyświetla informację o jakości hasła:
a) bardzo słabe
b) słabe
c) dobre
d) mocne
e) bardzo mocne
Aby ustawić hasło użytkownika trzeba spełnić warunek - hasło musi być co najmniej "dobre". Zalecamy aby hasła były złożone z liter (małe i duże), cyfr oraz znaków specjalnych.
Aby pracownik mógł korzystać z programu musi mieć zaznaczone pola wyboru:
- Aktywny (możliwy do wyboru)
- Prawo do logowania do programu
Może zaistnieć sytuacja, w której pracownik ma zaznaczone pole wyboru "Prawo do logowania do programu", ale ma odznaczone pole wyboru "Aktywny (możliwy do wyboru).
W takiej sytuacji pracownik będzie mógł zalogować się do programu, ale nie będzie widoczny na żadnej liście wyboru pracowników.
Uprawnienia
w tej zakładce można przypisać pracownika do odpowiedniej grupy uprawnień.
Pracownik należący do danej grupy będzie posiadał uprawnienia aktywne dla danej grupy pracowników.
Opis działania w poradniku Jak dodać nowego pracownika