<< Kliknij, aby wyświetlić spis treści >> Nawigacja: Instalacja / Wstępna konfiguracja > Wersja START - Wstępna konfiguracja |
Konfiguracja ekranu startowego.
Podczas pierwszego uruchomienia program wyświetla kreator ustawień,
Użytkownik tworzy swoje konto logowania do programu wypełniając dane w poszczególnych rubrykach:
- Nazwa użytkownika
- Hasło (Program posiada walidację siły hasła, powinno ono zawierać kombinację małych i dużych liter, cyfr oraz znaków specjalnych.)
- Imię
- Nazwisko
W kolejnym oknie należy wpisać nazwę podmiotu / jednostki organizacyjnej oraz kod TERYT.
Następnie użytkownik określa sposób prowadzenia ewidencji odpadów w BDO - KEO/KEOK oraz wybiera rodzaj rejestracji przyjęć w BDO.
Możliwe do zaznaczenia są 2 opcje (opis szczegółowy):
- w oparciu o masę odpadów przyjętych od mieszkańców,
- w oparciu o masę odpadów przekazanych do instalacji.
Na koniec należy wypełnić domyślne ustawienia limitów odpadów.
Możliwe do zaznaczenia są 3 opcje:
- Bez limitu,
- Limitowane, przekroczenie odpłatne (Po przekroczeniu zdeklarowej masy lub ilości zostanie naliczona opłata.)
- Limitowane, blokada przyjęcia (Po przekroczeniu limitu nie ma możliwości zatwierdzenia operacji przyjęcia. Aby zatwierdzić przyjęcie należy zmniejszyć ilość odpadów tak, aby zmieścić się w limicie.
Dla celów testowych program oferuje automatyczne wprowadzenie do bazy przykładowych wpisów.
Wykonanie konfiguracji użytkownik potwierdza przez kliknięcie "Utwórz bazę". Program rozpocznie tworzenie środowiska pracy oraz uruchomi się ponownie po zakończeniu procesu.
Użytkownik może już zalogować się na wcześniej utworzone konto.